.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تفاهم نامه اقتصادی مازندران و استان منگستائو قزاقستان

استاندار مازندران و استاندار منگستائو قزاقستان روز يكشنبه تفاهم نامه اي را امضا كردند كه متضمن همكاري اقتصادي و تجاري دو استان در آينده خواهد بود .

'سيد علي اكبر طاهايي' روز يكشنبه در جريان نشست ويژه امضاي اين تفاهم نامه كه در بندر امير آباد بهشهر و با حضور' قربسك كوشربايف' استاندار 'منگستائو' قزاقستان برگزار شد ، افزود: مازندران از آمادگي كامل براي هرنوع همكاري اقتصادي و تجاري با قزاقستان برخوردار است.
وي اظهارداشت: بندر اميرآباد بهشهر با برخورداري از امكانات مختلف اقتصادي و صنعتي از جمله صنايع فولاد، گچ سازي و كاغذ سازي سهم قابل توجهي از صادرات مازندران را به خود اختصاص داده است.
وي يادآورشد: در اين بندر مهم يكهزار هكتار زمين براي انجام فعاليت هاي اقتصادي در نظر گرفته شده كه در آينده نزديك اين مساحت به دو هزار هكتار افزايش خواهد يافت.
نماينده عالي دولت در مازندران با اشاره به سرمايه گذاري بسيار مطلوب صورت گرفته از سوي دولت و بخش خصوصي در بندر اميرآباد بهشهر، گفت: سرمايه گذاريها در اين بندر در 10 سال آينده افزايش قابل توجهي خواهد يافت.
'طاهايي' گفت: مازندران از آمادگي كامل براي همكاري در صنايع كشاورزي و مرغداري با استان 'منگستائو' برخوردار است.
استاندار 'منگستائو' قزاقستان نيز در جريان اين نشست در سخناني آز آمادگي كامل اين استان براي افزايش همكاري در بخش اقتصادي با مازندران خبر داد و گفت: با امضاي تفاهم نامه همكاري، فصل جديدي در رشد و شكوفايي اقتصاد و تجارت بين اين دو استان ايجاد مي شود.
'فربسك كوشر بايف' افزود: در آينده نزديك استخراج و توليد نفت در استان 'منگستائو' قزاقستان به دو برابر افزايش خواهد يافت كه اين امر نقش بسزايي در رشد و شكوفايي اين استان دارد.
وي گفت: در زمينه فعاليت هاي نفت و گاز اقدمات مطلوبي در قزاقستان صورت گرفته و هم اكنون ذخاير نفتي بسيار قابل توجه اي در نزديكي بندر 'آكتائو' در 'منگستائو' كشف شده كه ذخيره نفت و گاز آن در حدود 5/4 ميليارد بشكه برآورد مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.247 seconds.